404
Check Blauw
Gratis verzending vanaf €50,-
Check Blauw
Veilig betalen
Check Blauw
Snelle levering

Klantenservice

Wil je hulp bij de aankoop op Topsleeptextiel.nl of wil je advies? Neem dan gerust contact met ons op. Heb je vragen over je bestelling, levering of heb je vragen over onze producten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar iedere werkdag van 10.00 tot 17.00 uur op nummer 026-8446411 of stuur een mail naar info@topsleeptextiel.nl.

Veelgestelde vragen

In onderstaand overzicht van veel gestelde vragen kun je mogelijk het antwoord op jouw vraag vinden. Staat je vraag er niet tussen? Vul dan het contact formulier in, stuur een e-mail of bel 026-8446411 ons gerust. Wij helpen je graag verder.

Bestellen
Betalen
Verzenden & bezorgen
Garantie & retouneren

Hebben jullie een fysieke winkel?

Alle producten kun je bekijken in onze winkel in Arnhem. Lees meer over onze beddenzaak in Arnhem.

Zijn alle prijzen incl. BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. In het winkelmandje verschijnen ook de prijzen inclusief BTW, op de totaalregel wordt het btw-bedrag apart genoemd.

Krijg ik een orderbevestiging?

Na betaling ontvang je direct per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. In de orderbevestiging vind je het overzicht van de door jouw bestelde artikelen.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Heb je je bestelling geplaatst en wil je je order wijzigen? Geen probleem, neem contact met ons op en wij gaan het voor jou regelen!

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Ja, het is ook mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen.
Bel 026-8446411 en geef je bestelling door.

Hoe plaats ik online een bestelling?

Bestellen doe je met een paar klikken.

1. Kies je product(en)
Kies het product dat je wilt aanschaffen. Selecteer de opties van het product zoals afmeting en/of kleur. Druk daarna op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Je kunt nu rustig door winkelen of jouw bestelling verder afronden.

2. Controleer je bestelling
Voordat je je product(en) gaat afrekenen is het belangrijk om je bestelling goed te controleren. Heb je de juiste maat en kleur geselecteerd. Je kunt je bestelling nog eenvoudig wijzigen. Is je bestelling juist ga dan verder naar afrekenen.

3. Betalen
Vul je persoonlijke gegevens in en selecteer een betaalmethode die je wilt gebruiken. Afrekenen gebeurt veilig via jouw eigen bank. Bedankt voor je bestelling. Je ontvangt nu een bevestiging per e-mail. Heb je vragen over je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?

Wanneer de betaling niet lukt dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe werkt betalen met iDeal?

Met iDeal betaal je via jouw eigen bank. Je rekent dan af binnen jouw vertrouwde internetbankieren omgeving: veilig én gemakkelijk. Je kunt alleen met iDeal betalen als je gebruik maakt van internetbankieren via jouw bank.

Selecteer de betaalmethode iDeal aan het einde van het bestelproces. Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieren omgeving, waar de betalingsgegevens klaarstaan. Rond de betaling af door de stappen in de internetbankieren omgeving te volgen. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven.

Zodra de betaling gelukt is ontvangt Topsleeptextiel.nl een bericht dat de bestelling is betaald. Je ontvangt daarna via e-mail een bevestiging van je bestelling.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaal bij ons met de betaalmethode die jij wenst. Je kunt zowel vooraf als achteraf betalen. Wij maken altijd gebruik van een beveiligde betaalomgeving waardoor jouw gegevens extra beveiligd zijn.

Betaalmethoden:
– iDEAL
– in3 (betaal in 3 termijnen)
– Visa
– Mastercard
– Maestro
– Bancontact

Je betaalt bij ons nooit extra kosten voor het gebruik van een bepaalde betaalmethode. Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Als klant ontvang je bij een pakketbezorging van ons een track & Trace code. Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en DHL het pakket ook niet bij je buren kan afgeven, dan bezorgt DHL je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. DHL laat dan een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien waar je pakket wordt bezorgd.

Welke verzendmethode gebruiken jullie?

Wij verzenden onze pakketten met DHL. Bij de verzending ontvang je een Track & Trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je de deze Track & Trace code.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling van boven de €50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor Bestelling tot € 50,- in Nederland zijn de standaard verzendkosten € 5,95. De verzendkosten naar de Waddeneilanden (NL) zijn €6,95.

Wij verzenden met DHL.

De verzendkosten voor pakketjes naar het buitenland liggen hoger, dit is niet afhankelijk van het orderbedrag. De verzendkosten voor het buitenland zijn:

Verzendkosten buitenland

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Hebben wij de producten op voorraad en plaats je je bestelling voor 16.00 uur. Dan verzenden wij de producten dezelfde dag. De bestelling wordt dan de volgende dag afgeleverd. De overige producten worden binnen 4 werkdagen geleverd. Voor artikelen die speciaal voor jou gemaakt worden ontvangt je binnen een week een e-mail met de verwachte leverweek.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja dat kan. Zodra wij jouw pakket verstuurd hebben, ontvang je een verzendbevestiging met de Track & Trace code.

Kan ik bestellen in het buitenland?

Binnen de EU kun je bestellen. Wij leveren niet naar Engeland, Noorwegen en Zwitserland.

Zit er garantie op mijn product?

Topsleeptextiel.nl hanteert de wettelijke garantie. Dit betekent dat je in alle redelijkheid een goed product mag verwachten. Voor deze producten geldt ook een fabrieksgarantie. Binnen deze garanties kijken we naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld het leveren van een vervangend of een gelijkwaardig product. Wanneer vervangen niet mogelijk is heb je recht op restitutie van je aankoopbedrag. Lees meer over onze garantieregeling.

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

Wil je naar aanleiding van een klacht een artikel retourneren dan kun je daar hier de informatie over vinden.

Je kunt je klacht mailen naar: info@topsleeptextiel.nl, telefonisch: +31-26 844 6411 of per post aan ons indienen.

Onze medewerkers nemen iedere klacht uiterst serieus en wij zullen jouw klacht binnen 5 werkdagen bespreken en afhandelen. Binnen deze termijn zullen wij je op de hoogte stellen van de oplossing.

Klachtenadres post:
topsleeptextiel.nl
Boulevard-Heuvelink 24
6828 KP Arnhem

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.degeschillencommissie.nl/). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kan ik artikelen ruilen?

Bij topsleeptextiel.nl kun je artikelen omruilen. Lees hier de voorwaarden.

Wat zijn de retour voorwaarden?

De retourvoorwaarden kun je lezen op de speciale pagina hiervoor. Klik hier

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Topsleeptextiel.nl hanteert een zicht termijn van 14 dagen waarbinnen je de artikelen kunt terugsturen. Ook kun je gebruik maken van het herroepingsrecht. Lees meer over de retourvoorwaarden op de speciale retourpagina.